Die leseFreundliche Schule. Eine Leitbildidee zur Förderung von Lesekompetenz

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2003
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Lesen bewegt. SO über PISA hinaus
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
33-37
Patent number
Publisher / Publishing institution
Departement für Bildung und Kultur (DBK) des Kantons SO
Place of publication / Event location
Solothurn
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Didaktik und ihre Disziplinen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Kruse, G. (2003). Die leseFreundliche Schule. Eine Leitbildidee zur Förderung von Lesekompetenz. In Lesen bewegt. SO über PISA hinaus (pp. 33–37). Departement für Bildung und Kultur (DBK) des Kantons SO. http://hdl.handle.net/11654/14096