Rhythmus, ein Zugang zum Kind. Ein musikpädagogischer Ansatz zur Förderung der Sozialkompetenz in der Grundschule
Loading...
Authors
Huber, Thomas
Author (Corporation)
Publication date
01.10.2008
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Spychiger, Maria
Badertscher, Hans
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Rhythmisches und Musikalisches Lernen. Didaktische Analysen und Synthesen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
133-150
Patent number
Publisher / Publishing institution
Haupt
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Huber, T. (2008). Rhythmus, ein Zugang zum Kind. Ein musikpädagogischer Ansatz zur Förderung der Sozialkompetenz in der Grundschule. In M. Spychiger & H. Badertscher (eds.), Rhythmisches und Musikalisches Lernen. Didaktische Analysen und Synthesen (pp. 133–150). Haupt. http://hdl.handle.net/11654/17338