Textschwierigkeiten in Lehrmitteln für den naturwissenschaftlichen Unterricht in der Sekundarstufe I - Eine Analyse von der Pädagogischen Hochschule FHNW Zentrum Lesen

Type
05 - Research report or working paper
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Departement Bildung, Kultur und Sport - Kanton Aargau (BKS)
Place of publication / Event location
Aarau
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Sprachliche Analyse von gebräuchlichen NaWi-Lehrmitteln der Sekundarstufe I.
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
KERNEN, Nora, Thomas LINDAUER, Maria RISS und Claudia SCHMELLENTIN BRITZ, 2012. Textschwierigkeiten in Lehrmitteln für den naturwissenschaftlichen Unterricht in der Sekundarstufe I - Eine Analyse von der Pädagogischen Hochschule FHNW Zentrum Lesen. Aarau: Departement Bildung, Kultur und Sport - Kanton Aargau (BKS). Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-482