Lässt sich Unterricht verbessern? Didaktisch-methodisch vielfältiger Unterricht gestern und heute: eine Lektion aus der Geschichte der Didaktik

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2011
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Aus der Geschichte lernen?
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
215-242
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Schule als öffentlicher Erziehungsraum
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Grunder, H.-U. (2011). Lässt sich Unterricht verbessern? Didaktisch-methodisch vielfältiger Unterricht gestern und heute: eine Lektion aus der Geschichte der Didaktik. In H.-U. Grunder (ed.), Aus der Geschichte lernen? (pp. 215–242). Schneider Verlag Hohengehren. http://hdl.handle.net/11654/16646