Der Scenotest. Möglichkeiten und Grenzen eines diagnostischen Instruments in der sonderpädagogischen Ausbildung

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2011
Typ of student thesis
Course of study
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Inklusive: Zeitschrift Spezielle Pädagogik und Psychologie
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
1
Pages / Duration
18-20
Patent number
Publisher / Publishing institution
Institut Spezielle Pädagogik und Psychologie, Pädagogische Hochschule FHNW
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2235-1787
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Closed
License
Citation
ERMERT KAUFMANN, Claudia, 2011. Der Scenotest. Möglichkeiten und Grenzen eines diagnostischen Instruments in der sonderpädagogischen Ausbildung. Inklusive: Zeitschrift Spezielle Pädagogik und Psychologie. 2011. Nr. 1, S. 18–20. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/46921