Schulische Berufswahlvorbereitung in der Schweiz: empirische Grundlagen und best practice. Hauptvortrag gehalten an der Klausurtagung der Abteilung Schulevaluation und Schulentwicklung vom 22./23. Oktober in der Kartause Ittingen bei Frauenfeld

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
22.10.2014
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Frauenfeld
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unpublished
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
NEUENSCHWANDER, Markus, 2014. Schulische Berufswahlvorbereitung in der Schweiz: empirische Grundlagen und best practice. Hauptvortrag gehalten an der Klausurtagung der Abteilung Schulevaluation und Schulentwicklung vom 22./23. Oktober in der Kartause Ittingen bei Frauenfeld. Frauenfeld. 22 Oktober 2014. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15005