Orte des Lernens als temporäre Konstellationen. Ein Beitrag zur Diskussion des Lernortkonzepts

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2015
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Bernhard, Christian
Schreiber-Barsch, Silke
Stang, Richard
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Erwachsenenbildung und Raum. Theoretische Perspektiven - professionelles Handeln - Rahmungen des Lernens
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Theorie und Praxis der Erwachsenenbildung
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
41-53
Patent number
Publisher / Publishing institution
Bertelsmann
Place of publication / Event location
Bielefeld
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7639-5584-8
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
KRAUS, Katrin, 2015. Orte des Lernens als temporäre Konstellationen. Ein Beitrag zur Diskussion des Lernortkonzepts. In: Christian BERNHARD, Katrin KRAUS, Silke SCHREIBER-BARSCH und Richard STANG (Hrsg.), Erwachsenenbildung und Raum. Theoretische Perspektiven - professionelles Handeln - Rahmungen des Lernens. Bielefeld: Bertelsmann. S. 41–53. Theorie und Praxis der Erwachsenenbildung. ISBN 978-3-7639-5584-8. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/12235