Orte des Lernens als temporäre Konstellationen. Ein Beitrag zur Diskussion des Lernortkonzepts
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2015
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Erwachsenenbildung und Raum. Theoretische Perspektiven - professionelles Handeln - Rahmungen des Lernens
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Theorie und Praxis der Erwachsenenbildung
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
41-53
Patent number
Publisher / Publishing institution
Bertelsmann
Place of publication / Event location
Bielefeld
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7639-5584-8
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
KRAUS, Katrin, 2015. Orte des Lernens als temporäre Konstellationen. Ein Beitrag zur Diskussion des Lernortkonzepts. In: Christian BERNHARD, Katrin KRAUS, Silke SCHREIBER-BARSCH und Richard STANG (Hrsg.), Erwachsenenbildung und Raum. Theoretische Perspektiven - professionelles Handeln - Rahmungen des Lernens. Bielefeld: Bertelsmann. S. 41–53. Theorie und Praxis der Erwachsenenbildung. ISBN 978-3-7639-5584-8. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/12235