Das interdisziplinär-fachdidaktische Konzept «Sprachbewusster Fachunterricht» in der berufspraktischen Ausbildung

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2023
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Muttenz
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
5. IGSP Kongress. Lernen in zwei Praxen - Praktiken und Qualität(en) Schul- und Berufspraktischer Studien
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
21.06.2023
Conference end date
23.06.2023
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
GREGORI, Nina und Tim SOMMER, 2023. Das interdisziplinär-fachdidaktische Konzept «Sprachbewusster Fachunterricht» in der berufspraktischen Ausbildung. 5. IGSP Kongress. Lernen in zwei Praxen - Praktiken und Qualität(en) Schul- und Berufspraktischer Studien. Muttenz. 2023. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/45714