Followership im pädagogischen Feld braucht Erfahrung. Ein Vergleich von obligatorischen und berufsbildenden Schulen
Loading...
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
40
Issue / Number
2
Pages / Duration
463-484
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schweizerische Gesellschaft für Bildungsforschung (SGBF)
Place of publication / Event location
Aarau
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1424-3946
2624-8492
2624-8492
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Closed
License
Citation
Schweinberger, K., & Huber, B. (2018). Followership im pädagogischen Feld braucht Erfahrung. Ein Vergleich von obligatorischen und berufsbildenden Schulen. Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, 40(2), 463–484. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/43944