Zeig mir deine Clique, und ich sag dir, wie gern du liest … Erste Befunde aus einer Längsschnittstudie zur peer group-Relevanz für die Lesemotivation zu Beginn der Sekundarstufe I

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2008
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Didaktik Deutsch
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
25
Pages / Duration
32-51
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Lesen, Medien, Sprache
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Philipp, M. (2008). Zeig mir deine Clique, und ich sag dir, wie gern du liest … Erste Befunde aus einer Längsschnittstudie zur peer group-Relevanz für die Lesemotivation zu Beginn der Sekundarstufe I. Didaktik Deutsch, 25, 32–51. http://hdl.handle.net/11654/15907