Überprüfung der Eignung für den Lehrerberuf durch Selbsterkundung, Beratung und Praxiserleben? Die Wahrnehmung des Eignungspraktikums in Nordrhein-Westfalen aus der Perspektive der Praktikantinnen und Praktikanten
Loading...
Authors
Bellenberg, Gabriele
Author (Corporation)
Publication date
19.06.2014
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Eignung für den Lehrerberuf?
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Schriftenreihe der Bundesarbeitsgemeinschaft Schulpraktische Studien
Series number
9
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
23-46
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Leipzig
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Reintjes, C., & Bellenberg, G. (2014). Überprüfung der Eignung für den Lehrerberuf durch Selbsterkundung, Beratung und Praxiserleben? Die Wahrnehmung des Eignungspraktikums in Nordrhein-Westfalen aus der Perspektive der Praktikantinnen und Praktikanten. In R. Bolle (ed.), Eignung für den Lehrerberuf? (pp. 23–46). http://hdl.handle.net/11654/13403