Interkulturelle Konflikte und Gewalt - Wege aus dem Alleingang der Schule
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2008
Typ of student thesis
Course of study
Type
04 - Book part or conference paper
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Gewalt an Schulen: Forschungsergebnisse und Handlungskonzepte
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
108-118
Patent number
Publisher / Publishing institution
Pestalozzianum
Place of publication / Event location
Zürich
Edition
2
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Soziale Innovation 2009, Soziale Innovation 2008
Subject (DDC)
360 - Soziale Probleme, Sozialdienste, Versicherungen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-907526-95-8
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Unknown
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unpublished
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
ESER DAVOLIO, Miryam und Matthias DRILLING, 2008. Interkulturelle Konflikte und Gewalt - Wege aus dem Alleingang der Schule. In: Matthias DRILLING, Olivier STEINER und Miryam ESER DAVOLIO (Hrsg.), Gewalt an Schulen: Forschungsergebnisse und Handlungskonzepte. Zürich: Pestalozzianum. 2008. S. 108–118. ISBN 978-3-907526-95-8. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/21222