How the influenza pandemic 1918/19 affected teacher education and schools in several ways. A case study from Switzerland

dc.contributor.authorStaub, Kaspar
dc.contributor.authorBoser Hofmann, Lukas
dc.date.accessioned2023-08-24T10:38:51Z
dc.date.available2023-08-24T10:38:51Z
dc.date.issued2023-08-15
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.1080/00309230.2023.2238623
dc.identifier.issn0030-9230
dc.identifier.issn1477-674X
dc.identifier.urihttps://irf.fhnw.ch/handle/11654/37768
dc.language.isoen
dc.publisherTaylor & Francis
dc.relation.ispartofPaedagogica Historica
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.titleHow the influenza pandemic 1918/19 affected teacher education and schools in several ways. A case study from Switzerland
dc.type01A - Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereYes
fhnw.ReviewTypeAnonymous ex ante peer review of a complete publication
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschule FHNWde_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut für Bildungswissenschaften der Universität Basel / Pädagogische Hochschulede_CH
fhnw.openAccessCategoryClosed
fhnw.publicationStatePublished
relation.isAuthorOfPublication78071e69-341e-43b9-b273-815a22321420
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery78071e69-341e-43b9-b273-815a22321420
Dateien

Lizenzbündel

Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
Kein Vorschaubild vorhanden
Name:
license.txt
Größe:
1.36 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Beschreibung: