Lachen oder Lernen?! Vom Spannungsverhältnis zwischen Unterricht und Humor

No Thumbnail Available
Authors
Gruntz-Stoll, Johannes
Author (Corporation)
Publication date
2011
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Ide - Informationen zur Deutschdidaktik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
2
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
StudienVerlag
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Professur für Spezielle Pädagogik und Psychologie
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0721-9954
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
GRUNTZ-STOLL, Johannes, 2011. Lachen oder Lernen?! Vom Spannungsverhältnis zwischen Unterricht und Humor. Ide - Informationen zur Deutschdidaktik. 2011. Nr. 2. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/17504