How to successfully translate a retailer’s coffee strategy into performance-oriented communication channels
Lade...
Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2019
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Brugg-Windisch
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Tchibo (Schweiz) AG, Wallisellen
Zusammenfassung
To reach this objective, the responsible e-commerce team possesses various communication channels with which coffee products may be promoted in accordance with the coffee strategy defined by the marketing department. Although the strategy is already given, it does not include specific directives for the use of all communication channels. Therefore, an adaption of the planning is required to ensure a coherent overall communication and to attain the initial goal of increased online sales of coffee products.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Jurcevic, S. (2019). How to successfully translate a retailer’s coffee strategy into performance-oriented communication channels [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/40738