Auf dem Weg zur Expertise beim Unterrichten: Erwerb von Lehrkompetenz im Lehrerinnen- und Lehrerstudium

No Thumbnail Available
Authors
Baer, Matthias
Guldimann, Titus
Kocher, Mirjam
Larcher, Susanna
Dörr, Günter
Smit, Robbert
Author (Corporation)
Publication date
2009
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Unterrichtswissenschaft
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
37
Issue / Number
2
Pages / Duration
118-144
Patent number
Publisher / Publishing institution
Springer
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Sprache, Sprachentwicklung und Kommunikation
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0340-4099
2520-873X
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
BAER, Matthias, Titus GULDIMANN, Mirjam KOCHER, Susanna LARCHER, Corinne WYSS, Günter DÖRR und Robbert SMIT, 2009. Auf dem Weg zur Expertise beim Unterrichten: Erwerb von Lehrkompetenz im Lehrerinnen- und Lehrerstudium. Unterrichtswissenschaft. 2009. Bd. 37, Nr. 2, S. 118–144. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/17079