Religionsdidaktische Standards in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung. Aspekte für die Erarbeitung von Kompetenzen im Bildungsbereich Lebensgestaltung, Ethik und Religion im Kontext des solothurnischen Schulwesens

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Schmid, Kuno
Author (Corporation)
Publication date
2003
Typ of student thesis
Course of study
Type
02 - Monograph
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
6
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
PH Solothurn
Place of publication / Event location
Solothurn
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Schmid, K. (2003). Religionsdidaktische Standards in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung. Aspekte für die Erarbeitung von Kompetenzen im Bildungsbereich Lebensgestaltung, Ethik und Religion im Kontext des solothurnischen Schulwesens (Issue 6). PH Solothurn. http://hdl.handle.net/11654/17155