Wie evaluieren Einrichtungen der Schulsozialarbeit in der Deutschschweiz? Formen der Evaluationspraxis und begünstigende Einflussfaktoren
Loading...
Author (Corporation)
Publication date
13.09.2023
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Empirische Facetten der Schulsozialarbeit
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
191-206
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz Juventa
Place of publication / Event location
Basel
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7799-7438-3
978-3-7799-7439-0
978-3-7799-7439-0
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Closed
License
Citation
Baumgartner, E., Kaufmann, A., Lambertus, M., & Hulliger, B. (2023). Wie evaluieren Einrichtungen der Schulsozialarbeit in der Deutschschweiz? Formen der Evaluationspraxis und begünstigende Einflussfaktoren. In M. Zipperle & K. Baur (eds.), Empirische Facetten der Schulsozialarbeit (pp. 191–206). Beltz Juventa. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/38794