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dc.contributor.authorLindauer, Thomas
dc.date.accessioned2016-01-27T13:39:49Z
dc.date.available2016-01-27T13:39:49Z
dc.date.issued2007-03-19T00:00:00Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11654/15714
dc.language.isode_CH
dc.publisherNiemeyer
dc.relation.ispartofNeef, Martin
dc.relation.ispartofNeijt, Anneke
dc.relation.ispartofSproat, Richard
dc.accessRightsAnonymous
dc.subjectLesen, Medien, Sprache
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.titleHow Syllable Structure affects Spelling - a Case Study in Swiss German Syllabification
dc.type04 - Beitrag Sammelband oder Konferenzschrift
dc.volumeThe Relation of Writing to Spoken Language
dc.editorsNeef, Martin
dc.editorsNeijt, Anneke
dc.editorsSproat, Richard
dc.spatialTübingen
dc.audienceWissenschaft
fhnw.publicationStateVeröffentlicht
fhnw.ReviewTypeKein Peer Review
fhnw.InventedHereja
fhnw.pagination193-208


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