Schaffen Frei-Räume Kreativität? Zur Offenheit von Aufgabenstellungen im Fach Kunst

No Thumbnail Available
Authors
Hess, Miriam
Lipowsky, Frank
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Glaser, Edith
Hans-Christoph, Koller
Werner, Thole
Salome, Krumme
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Räume für Bildung - Räume der Bildung. Beiträge zum 25. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft vom 13. bis 16. März 2016 in Kassel
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
259-273
Patent number
Publisher / Publishing institution
Barbara Budrich
Place of publication / Event location
Leverkusen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
700 - Künste, Bildende Kunst allgemein
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
Other
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
BERNER, Nicole, Miriam HESS und Frank LIPOWSKY, 2018. Schaffen Frei-Räume Kreativität? Zur Offenheit von Aufgabenstellungen im Fach Kunst. In: Edith GLASER, Koller HANS-CHRISTOPH, Thole WERNER und Krumme SALOME (Hrsg.), Räume für Bildung - Räume der Bildung. Beiträge zum 25. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft vom 13. bis 16. März 2016 in Kassel. Leverkusen: Barbara Budrich. 2018. S. 259–273. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30942