Ambivalenzen überwinden. Editorial
Author (Corporation)
Publication date
03/2020
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Weiterbildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
30
Issue / Number
2
Pages / Duration
3
Patent number
Publisher / Publishing institution
ZIEL
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Das Heft behandelt Weiterbildungen, die von erziehungswissenschaftlich Forschenden konzipiert und geleitet werden, und an denen pädagogische Expertinnen und Experten aus der Bildungspraxis teilnehmen.
Keywords
Weiterbildung, Fortbildung, Wissenschaftliche Weiterbildung, Bildung, Lernen
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1861-0501
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Citation
BEYWL, Wolfgang und Christine KÜNZLI, 2020. Ambivalenzen überwinden. Editorial. Weiterbildung. März 2020. Bd. 30, Nr. 2, S. 3. DOI 10.26041/fhnw-4182. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-4182