Selbstreguliertes Lesen im Deutschunterricht in fünften Klassen aus der Sicht von Lernenden und Lehrkräften

No Thumbnail Available
Authors
Karstens, Fabiana
Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Köln
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
7. Tagung der GEBF (Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung). Lehren und Lernen in Bildungsinstitutionen
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
25.02.2019
Conference end date
27.02.2019
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
KARSTENS, Fabiana und Anke SCHMITZ, 2019. Selbstreguliertes Lesen im Deutschunterricht in fünften Klassen aus der Sicht von Lernenden und Lehrkräften. 7. Tagung der GEBF (Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung). Lehren und Lernen in Bildungsinstitutionen. Köln. 2019. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/44385