Inklusionsbezogene Lehrer*innenbildung im Tandemformat – Eine Studie zu Effekten auf inklusionsbezogene Einstellungen und Selbstwirksamkeitserwartungen

No Thumbnail Available
Authors
Görich, Katja
Kunze, Ingrid
Hollen, Magdalena
Ossowski, Ekkehard
Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Qualifizierung für Inklusion
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
1
Issue / Number
1
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Universitätsbibliothek Frankfurt am Main
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Inklusion
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2699-2477
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
GÖRICH, Katja, Wassilis KASSIS, Ingrid KUNZE, Magdalena HOLLEN und Ekkehard OSSOWSKI, 2019. Inklusionsbezogene Lehrer*innenbildung im Tandemformat – Eine Studie zu Effekten auf inklusionsbezogene Einstellungen und Selbstwirksamkeitserwartungen. Qualifizierung für Inklusion. 2019. Bd. 1, Nr. 1. DOI 10.21248/qfi.10. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30181