Diskurse und Praktiken - Gegensätze auf dem Weg zu einer Empirie des Lehrens und Lernens. (Vortrag auf der Tagung «Ethnographische Forschung in der Erziehungswissenschaft» an der Goethe-Universität Frankfurt)
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2009
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Frankfurt
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Selbstgesteuertes Lernen
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Goethe-Universität Frankfurt
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
WRANA, Daniel, 2009. Diskurse und Praktiken - Gegensätze auf dem Weg zu einer Empirie des Lehrens und Lernens. (Vortrag auf der Tagung «Ethnographische Forschung in der Erziehungswissenschaft» an der Goethe-Universität Frankfurt). Goethe-Universität Frankfurt. Frankfurt. 2009. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13656