Vom Widerstand zur Wiedergutmachung? Das Thema Schweiz-Zweiter Weltkrieg im Geschichtsunterricht. Eine wissenssoziologische Perspektive
Loading...
Authors
Schär, Bernhard
Sperisen, Vera
Author (Corporation)
Publication date
04.02.2010
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Basel
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Politische Bildung und Geschichtsdidaktik
Subject (DDC)
Event
2. Schweizerische Geschichtstagen
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
04.02.2010
Conference end date
06.02.2010
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Schär, B., & Sperisen, V. (2010, February 4). Vom Widerstand zur Wiedergutmachung? Das Thema Schweiz-Zweiter Weltkrieg im Geschichtsunterricht. Eine wissenssoziologische Perspektive. 2. Schweizerische Geschichtstagen. http://hdl.handle.net/11654/16376