Rezension: Bräuer, Gerd (2014): Das Portfolio als Reflexionsmedium für Lehrende und Studierende. UTB-S Kompetent lehren. Verlag Barbara Budrich

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
01.03.2015
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
1
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schweizerische Gesellschaft für Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Place of publication / Event location
Ostermundigen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
300 - Sozialwissenschaften
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1867-6952
2296-9632
0259-353X
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Publication status
Preprint
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
KELLER, Stefan, 2015. Rezension: Bräuer, Gerd (2014): Das Portfolio als Reflexionsmedium für Lehrende und Studierende. UTB-S Kompetent lehren. Verlag Barbara Budrich. Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung. 1 März 2015. Nr. 1. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13506