Immigrant children's peer acceptance and victimization in kindergarten: The role of local language competence

dc.accessRightsAnonymous
dc.audienceSonstige
dc.contributor.authorvon Grünigen, Renate
dc.contributor.authorPerren, Sonja
dc.contributor.authorNägele, Christof
dc.contributor.authorAlsaker, Françoise D
dc.date.accessioned2016-01-27T13:42:03Z
dc.date.available2016-01-27T13:42:03Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.1348/026151009X470582
dc.identifier.issn2044-835X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11654/16710
dc.issue3
dc.language.isodeen_US
dc.publisherWileyen_US
dc.relation.ispartofBritish Jorunal of Developmental Psychologyen_US
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.titleImmigrant children's peer acceptance and victimization in kindergarten: The role of local language competence
dc.type01A - Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift
dc.volume28
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereja
fhnw.ReviewTypeNo peer review
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschulede_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Forschung und Entwicklungde_CH
fhnw.pagination679-697
fhnw.publicationStateunbekannt
relation.isAuthorOfPublication091b6812-5193-4c2d-be88-fb5885bc7125
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery091b6812-5193-4c2d-be88-fb5885bc7125
Dateien