Sokratische Gespräche und fachliche Erkenntnisziele. Ein Vergleich
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2022
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editors
Müller, Marc
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Wagenscheins Pädagogik neu reflektiert. Mit Martin Wagenschein Bildungserfahrungen verstehen und unterstützen
Special issue
DOI of the original publication
Series
Gespräche zum Sachunterricht;2
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
542-557
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Philosophieren mit Kindern, Philosophische Gespräche, Sokratische Gespräche, Wagenschein
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8309-4503-1
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the abstract
Open access category
Gold
Citation
SCHNÜRIGER, Hubert, 2022. Sokratische Gespräche und fachliche Erkenntnisziele. Ein Vergleich. In: Svantje SCHUMANN und Marc MÜLLER (Hrsg.), Wagenscheins Pädagogik neu reflektiert. Mit Martin Wagenschein Bildungserfahrungen verstehen und unterstützen. Münster: Waxmann. 2022. S. 542–557. Gespräche zum Sachunterricht;2. ISBN 978-3-8309-4503-1. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-4807