«Wann darf ich in die Schule gehen?». Die Schule als Hauptakteur im Integrationsprozess von Kindern und Jugendlichen mit Fluchterfahrung

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
13.05.2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Aarau
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
300 - Sozialwissenschaften, Soziologie, Anthropologie
Project
Event
Teachers Day I
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
LUBOS, Christiane, 2017. «Wann darf ich in die Schule gehen?». Die Schule als Hauptakteur im Integrationsprozess von Kindern und Jugendlichen mit Fluchterfahrung. Teachers Day I. Aarau. 13 Mai 2017. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/33984