Entering a heterotopia. The potential of free participatory art projects within the educational field

dc.contributor.authorFaisst, Verena
dc.contributor.authorGötsch, Michaela
dc.date.accessioned2024-04-16T14:43:11Z
dc.date.available2024-04-16T14:43:11Z
dc.date.issued2016
dc.eventInSEA Regional Conference “Art & Design Education in Times of Change.”
dc.event.end2016-09-24
dc.event.start2016-09-22
dc.identifier.urihttps://irf.fhnw.ch/handle/11654/45431
dc.language.isoen
dc.spatialUniversität für Angewandte Kunst Wien
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.titleEntering a heterotopia. The potential of free participatory art projects within the educational field
dc.type06 - Präsentation
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereNo
fhnw.ReviewTypeAnonymous ex ante peer review of an abstract
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschulede_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Sekundarstufe I und IIde_CH
relation.isAuthorOfPublication447e8cad-dc69-4463-8ee9-5b447ed821ff
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery447e8cad-dc69-4463-8ee9-5b447ed821ff
Dateien
Lizenzbündel
Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
Lade...
Vorschaubild
Name:
license.txt
Größe:
1.36 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Beschreibung: