Mathematik lernen im Übergang vom Kindergarten zur Grundschule: Mit dem KSM-Modell Übergänge ohne Brüche gestalten

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2011
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Kucharz, Diemut
Irion, Thomas
Reinhoffer, Bernd
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Grundlegende Bildung ohne Brüche
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Grundlegende Bildung ohne Brüche
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
119-122
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Bad Heilbrunn
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
ROYAR, Thomas und Christine STREIT, 2011. Mathematik lernen im Übergang vom Kindergarten zur Grundschule: Mit dem KSM-Modell Übergänge ohne Brüche gestalten. In: Diemut KUCHARZ, Thomas IRION und Bernd REINHOFFER (Hrsg.), Grundlegende Bildung ohne Brüche. Bad Heilbrunn. S. 119–122. Grundlegende Bildung ohne Brüche. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/14332