Forschung und Schulpraxis - Zehn Thesen zur Steigerung der Effizienz des naturwissenschaftlichen Unterrichts

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
27.02.2009
Typ of student thesis
Course of study
Type
04 - Book part or conference paper
Editors
Editor (Corporation)
Lehrerbildung in Nordrhein-Westfalen
Supervisor
Parent work
Qualitätsentwicklung und Qualitätssicherung von Unterricht in der Sekundarstufe I - Fach Physik. Lehrerfortbildung in Nordrhein-Westfalen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
13-32
Patent number
Publisher / Publishing institution
Landesinstitut für Schule und Weiterbildung
Place of publication / Event location
Soest
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Naturwissenschafts- und Technikdidaktik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
LABUDDE, Peter, 2009. Forschung und Schulpraxis - Zehn Thesen zur Steigerung der Effizienz des naturwissenschaftlichen Unterrichts. In: Lehrerbildung in Nordrhein-Westfalen (Hrsg.), Qualitätsentwicklung und Qualitätssicherung von Unterricht in der Sekundarstufe I - Fach Physik. Lehrerfortbildung in Nordrhein-Westfalen. Soest: Landesinstitut für Schule und Weiterbildung. 27 Februar 2009. S. 13–32. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-382