Vom Spielbewusstsein zum Forschenden Lernen

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Neuber, Nils
Paravicini, Walther
Stein, Martin
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Forschendes Lernen. The Wider View
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Schriften zur allgemeinen Hochschuldidaktik
Series number
3
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
73-86
Patent number
Publisher / Publishing institution
WTM
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Forschendes Lernen, Spielen, Spiel
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Tagung "Forschendes Lernen - the wider view", Münster 2017
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-95987-087-0
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
HILDEBRANDT, Elke und Mark WEISSHAUPT, 2018. Vom Spielbewusstsein zum Forschenden Lernen. In: Nils NEUBER, Walther PARAVICINI und Martin STEIN (Hrsg.), Forschendes Lernen. The Wider View. Münster: WTM. 2018. S. 73–86. Schriften zur allgemeinen Hochschuldidaktik, 3. ISBN 978-3-95987-087-0. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/26506