Wissen und Motivation von Lehrkräften im Umgang mit digitalen Technologien

No Thumbnail Available
Authors
Mahler, Daniela
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Meßinger-Koppelt, Jenny
Schanze, Sascha
Groß, Jorge
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Lernprozesse mit digitalen Werkzeugen unterstützen - Perspektiven aus der Didaktik naturwissenschaftlicher Fächer
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
264-277
Patent number
Publisher / Publishing institution
Joachim Herz Stiftung Verlag
Place of publication / Event location
Hamburg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
004 - Computer Wissenschaften, Internet
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
MAHLER, Daniela und Julia ARNOLD, 2017. Wissen und Motivation von Lehrkräften im Umgang mit digitalen Technologien. In: Jenny MESSINGER-KOPPELT, Sascha SCHANZE und Jorge GROSS (Hrsg.), Lernprozesse mit digitalen Werkzeugen unterstützen - Perspektiven aus der Didaktik naturwissenschaftlicher Fächer. Hamburg: Joachim Herz Stiftung Verlag. S. 264–277. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/25733