Warum ist Lesen so schwierig? Und für wen? Antworten aus der Forschung mit einem Blick auf die Förderpraxis
No Thumbnail Available
Authors
Bertschi-Kaufmann, Andrea
Author (Corporation)
Publication date
22.10.2011
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Rheinfelden (Baden)
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Aargauischer Bibliothekstages
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unpublished
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
BERTSCHI-KAUFMANN, Andrea, 2011. Warum ist Lesen so schwierig? Und für wen? Antworten aus der Forschung mit einem Blick auf die Förderpraxis. Aargauischer Bibliothekstages. Rheinfelden (Baden). 22 Oktober 2011. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15374