Bildungsstandards und Tests. Folgen für die Aufgaben-, Unterrichts- und Schulkultur

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
15.10.2010
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Buchen, Herbert
Horster, Leonhard
Rolff, Hans-Günter
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schulleitung und Schulentwicklung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
50
Pages / Duration
1-14
Patent number
Publisher / Publishing institution
Raabe
Place of publication / Event location
Stuttgart
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Naturwissenschafts- und Technikdidaktik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
LABUDDE, Peter, 2010. Bildungsstandards und Tests. Folgen für die Aufgaben-, Unterrichts- und Schulkultur. In: Herbert BUCHEN, Leonhard HORSTER und Hans-Günter ROLFF (Hrsg.), Schulleitung und Schulentwicklung. Stuttgart: Raabe. S. 1–14. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/15039