Beobachtung der Vermittlung von selbstreguliertem Lesen im Deutschunterricht mit dem Beobachtungsbogen Lestra-BD
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2020
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Forschungsinstrumente im Kontext (schrift-) sprachlicher Bildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
103-119
Patent number
Publisher / Publishing institution
Julius Klinkhardt
Place of publication / Event location
Bad Heilbrunn
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7815-2359-3
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Gold
Citation
SCHMITZ, Anke, Fabiana KARSTENS und Jörg JOST, 2020. Beobachtung der Vermittlung von selbstreguliertem Lesen im Deutschunterricht mit dem Beobachtungsbogen Lestra-BD. In: Katja MACKOWIAK, Christine BECKERLE, Sarah GENTRUP und Cora TITZ (Hrsg.), Forschungsinstrumente im Kontext (schrift-) sprachlicher Bildung. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt. S. 103–119. ISBN 978-3-7815-2359-3. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-8140