Beobachtung der Vermittlung von selbstreguliertem Lesen im Deutschunterricht mit dem Beobachtungsbogen Lestra-BD

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Karstens, Fabiana
Jost, Jörg
Author (Corporation)
Publication date
2020
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Forschungsinstrumente im Kontext (schrift-) sprachlicher Bildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
103-119
Patent number
Publisher / Publishing institution
Julius Klinkhardt
Place of publication / Event location
Bad Heilbrunn
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7815-2359-3
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Gold
License
'https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/'
Citation
SCHMITZ, Anke, Fabiana KARSTENS und Jörg JOST, 2020. Beobachtung der Vermittlung von selbstreguliertem Lesen im Deutschunterricht mit dem Beobachtungsbogen Lestra-BD. In: Katja MACKOWIAK, Christine BECKERLE, Sarah GENTRUP und Cora TITZ (Hrsg.), Forschungsinstrumente im Kontext (schrift-) sprachlicher Bildung. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt. S. 103–119. ISBN 978-3-7815-2359-3. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-8140