Improvisation mit Deutungshilfe. Kalkulierte und inszenierte Vermittlung am Beispiel documenta

No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2012
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Herbold, Kathrin
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Kunst + Unterricht
Special issue
Im Feld der Gegenwartskunst
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
362/363
Pages / Duration
40-50
Patent number
Publisher / Publishing institution
Friedrich
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Vermittlungsstrategien der documenta im Vergleich.
Keywords
documenta, Kunst, Vermittlung
Subject (DDC)
700 - Künste, Bildende Kunst allgemein
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
HERBOLD, Kathrin (Hrsg.), 2012. Improvisation mit Deutungshilfe. Kalkulierte und inszenierte Vermittlung am Beispiel documenta, 2012. Kunst + Unterricht. 2012. Nr. 362/363, S. 40–50. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/24143