Auswertung schriftlich vorliegender Lernstandeinschätzungen – ein kontrastiver Experten-Novizen Vergleich

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Pinkernell, Guido
Vogel, Markus
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beiträge zum Mathematikunterricht 2016
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
819-822
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
50. Tagung für Didaktik der Mathematik
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
07.03.2016
Conference end date
11.03.2016
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
RÜEDE, Christian und Christine STREIT, 2016. Auswertung schriftlich vorliegender Lernstandeinschätzungen – ein kontrastiver Experten-Novizen Vergleich. In: Guido PINKERNELL und Markus VOGEL (Hrsg.), Beiträge zum Mathematikunterricht 2016. Münster: Waxmann. 2016. S. 819–822. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-3888