Mathematische Kompetenzen von Schülerinnen und Schülern mit dem Förderschwerpunkt Geistige Entwicklung. Erste Ergebnisse einer Pilotstudie
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
01.01.2014
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Sonderpädagogische Förderung heute
Special issue
Mathematische Bildung. Fachdidaktische Reflexionen
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
59
Issue / Number
1
Pages / Duration
19-31
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz Juventa
Place of publication / Event location
Weinheim
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1866-9344
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Diamond
Citation
MOSER OPITZ, Elisabeth, Ariana GARROTE und Christoph RATZ, 2014. Mathematische Kompetenzen von Schülerinnen und Schülern mit dem Förderschwerpunkt Geistige Entwicklung. Erste Ergebnisse einer Pilotstudie. Sonderpädagogische Förderung heute. 1 Januar 2014. Bd. 59, Nr. 1, S. 19–31. DOI 10.26041/fhnw-6838. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-6838