Sehen, lesen, schreiben. Die Konstruktion ‚des Schulkindes’ durch die Statistik
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
17.09.2015
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Die Zählung der Welt. Kulturgeschichte der Statistik vom 18. bis 20. Jahrhundert. Tagung
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Post-publication review
Open access category
License
Citation
BOSER HOFMANN, Lukas und Michèle HOFMANN, 2015. Sehen, lesen, schreiben. Die Konstruktion ‚des Schulkindes’ durch die Statistik. Die Zählung der Welt. Kulturgeschichte der Statistik vom 18. bis 20. Jahrhundert. Tagung. 17 September 2015. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/11009