Experimentieren im naturwissenschaftlichen Unterricht aus den drei Perspektiven Unterrichtspraxis, Bildungsstandards, Bewertung
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
20.11.2018
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Kreuzlingen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
500 - Naturwissenschaften und Mathematik
500 - Naturwissenschaften und Mathematik
Event
Präsentation Pädagogische Hochschule Thurgau
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
LABUDDE, Peter, 2018. Experimentieren im naturwissenschaftlichen Unterricht aus den drei Perspektiven Unterrichtspraxis, Bildungsstandards, Bewertung. Präsentation Pädagogische Hochschule Thurgau. Kreuzlingen. 20 November 2018. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/31409