Varianten des Pädagogischen in der sozialen Organisation von Aufmerksamkeit
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
13.03.2012
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Osnabrück
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
23. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE), Symposium Disziplinäre Grenzgänge: Zum Potential
feldübergreifender empirischer Vergleiche in der
Erziehungswissenschaft
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
12.03.2012
Conference end date
14.03.2012
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
DINKELAKER, Jörg, 2012. Varianten des Pädagogischen in der sozialen Organisation von Aufmerksamkeit. 23. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE), Symposium Disziplinäre Grenzgänge: Zum Potential
feldübergreifender empirischer Vergleiche in der
Erziehungswissenschaft. Osnabrück. 13 März 2012. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13966