Fringe Benefits Satisfaction Analysis - General Electric in Switzerland

Kein Vorschaubild vorhanden
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2020
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Brugg-Windisch
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
The client of this thesis, General Electric [GE] is a company that required the firm Alstom located in Switzerland in 2015. Following the acquisition, a restructuring began, and many employees were laid off. Now is the time to focus on the retained employees. Therefore, the client wants to analyse the employees’ satisfaction with the provided FB and find ways to positively influence their satisfaction. For this, the author researched the client’s FB, classified them accordingly into five categories, namely work-life FB, monetary FB, social security FB, discounts, and services free of charge.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
IVANCIC, Jelena, 2020. Fringe Benefits Satisfaction Analysis - General Electric in Switzerland. Brugg-Windisch: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/39619