Eine Lernprozessstudie zur Veränderungen von Alltagsvorstellungen über den Treibhauseffekt und die globale Erwärmung

No Thumbnail Available
Authors
Reinfried, Sibylle
Author (Corporation)
Publication date
01.06.2014
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für Geographie und ihre Didaktik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
42
Issue / Number
1
Pages / Duration
31-56
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2198-4298
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
REINFRIED, Sibylle und Sebastian TEMPELMANN, 2014. Eine Lernprozessstudie zur Veränderungen von Alltagsvorstellungen über den Treibhauseffekt und die globale Erwärmung. Zeitschrift für Geographie und ihre Didaktik. 1 Juni 2014. Bd. 42, Nr. 1, S. 31–56. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13917