Umgang mit Heterogenität als Anforderung im Referendariat
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2012
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Vielfalt und Anerkennung: Internationale Perspektiven auf die Entwicklung von Kindergarten und Grundschule
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Entwicklungslinien der Grundschulpädagogik
Series number
10
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
167-182
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
KOSINÁR, Julia, 2012. Umgang mit Heterogenität als Anforderung im Referendariat. In: Julia KOSINÁR, Sabine LEINEWEBER, Heike HEGEMANN-FONGER und Ursula CARLE (Hrsg.), Vielfalt und Anerkennung: Internationale Perspektiven auf die Entwicklung von Kindergarten und Grundschule. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren. S. 167–182. Entwicklungslinien der Grundschulpädagogik, 10. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/17931