Erkenntnisse aus der empirischen Politikwissenschaft für das Politikkompetenzmodell
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Politische Bildung in der Demokratie. Interdisziplinäre Perspektiven
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
57-73
Patent number
Publisher / Publishing institution
Springer
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
320 - Politik
320 - Politik
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-658-18932-7
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unpublished
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
HEDINGER, Franziska, 2018. Erkenntnisse aus der empirischen Politikwissenschaft für das Politikkompetenzmodell. In: Béatrice ZIEGLER und Monika WALDIS WEBER (Hrsg.), Politische Bildung in der Demokratie. Interdisziplinäre Perspektiven. Springer. S. 57–73. ISBN 978-3-658-18932-7. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/26135