Vom Fischereiten und Augentauchen - in Literarischen Unterrichtsgesprächen über die Bedeutung von Wörtern nachdenken

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
01.12.2011
Typ of student thesis
Course of study
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Grundschule Deutsch
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
32
Pages / Duration
29-32
Patent number
Publisher / Publishing institution
Friedrich
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Literarische Unterrichtsgespräche eignen sich sehr gut dafür, über die Bedeutung von Texten und Wörtern nachzudenken. Sie lassen allen genügend Freiraum für eigene Deutungen und Lesarten.
Keywords
Didaktik und ihre Disziplinen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Wiprächtiger-Geppert, M. (2011, December 1). Vom Fischereiten und Augentauchen - in Literarischen Unterrichtsgesprächen über die Bedeutung von Wörtern nachdenken. Grundschule Deutsch, 32, 29–32. http://hdl.handle.net/11654/13947