Förderung von Sprachleistungen von benachteiligten Grundschülerinnen und -schüler durch die Nutzung von Tagesschulangeboten? Paper im Rahmen des Symposiums Förderangebote schulischer Leistung für schulisch benachteiligte Schülerinnen und Schüler anlässlich der Tagung der AEPF 2016. Rostock, 19. – 21.09.2016
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
19.09.2016
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
9. Tagung AEPFd Arbeitsgruppe für Empirische Pädagogische Forschung 2016
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Universität Rostock
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Förderung von Sprachleistungen, Symposiums Förderangebote, benachteiligte Schülerinnen und Schüler
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
19.09.2016
Conference end date
21.09.2016
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Schüpbach, M., von Allmen, B., Frei, L., & Nieuwenboom, J. W. (2016). Förderung von Sprachleistungen von benachteiligten Grundschülerinnen und -schüler durch die Nutzung von Tagesschulangeboten? Paper im Rahmen des Symposiums Förderangebote schulischer Leistung für schulisch benachteiligte Schülerinnen und Schüler anlässlich der Tagung der AEPF 2016. Rostock, 19. – 21.09.2016. In AEPFd Arbeitsgruppe für Empirische Pädagogische Forschung 2016 (ed.), 9. Tagung AEPFd Arbeitsgruppe für Empirische Pädagogische Forschung 2016. http://hdl.handle.net/11654/25076