Historisches Denken. Ein Kompetenz-Strukturmodell (Basis-Beitrag)
No Thumbnail Available
Authors
Körber, Andreas
von Borries, Bodo
Krammer, Reinhard
Mebus, Sylvia
Schöner, Alexander
Schreiber, Waltraud
Leutner-Ramme, Sybilla
Author (Corporation)
Publication date
2006
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Körber, Andreas
Schreiber, Waltraud
Schöner, Alexander
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Kompetenzen historischen Denkens. Ein Strukturmodell als Beitrag zur Kompetenzorientierung in der Geschichtsdidaktik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
17-53
Patent number
Publisher / Publishing institution
Ars Una
Place of publication / Event location
Neuried
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
KÖRBER, Andreas, Bodo VON BORRIES, Reinhard KRAMMER, Sylvia MEBUS, Alexander SCHÖNER, Béatrice ZIEGLER, Waltraud SCHREIBER und Sybilla LEUTNER-RAMME, 2006. Historisches Denken. Ein Kompetenz-Strukturmodell (Basis-Beitrag). In: Andreas KÖRBER, Waltraud SCHREIBER und Alexander SCHÖNER (Hrsg.), Kompetenzen historischen Denkens. Ein Strukturmodell als Beitrag zur Kompetenzorientierung in der Geschichtsdidaktik. Neuried: Ars Una. S. 17–53. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/16728